Uczniowie klasy 7c realizowali projekt edukacyjny na lekcji matematyki pt. „Diagramy procentowe”. Celem projektu było: gromadzenie i porządkowanie danych; odczytywanie i interpretowanie danych przedstawionych w tabelach, diagramach, a także w przypadkach osadzonych w kontekście praktycznym obliczanie procentu danej wielkości. Zadaniem uczniów było opracowanie ankiety na dowolny temat oraz przeprowadzenie jej wśród 20 osób. Zebrane dane uczniowie zapisywali w tabeli, a następnie wykonywali dowolny diagram procentowy. Do wykonanego diagramu uczniowie układali trzy pytania i zapisywali odpowiedzi.
Na zrealizowanie tego projektu uczniowie mieli dwa tygodnie czasu, po czym zaprezentowali swoje prace na lekcji matematyki. Tematyka okazała się bardzo różnorodna np. „Twoja ulubiona marka samochodu”, „Ulubiona pora roku”, „Uprawiany sport”, ,,O której godzinie chodzisz spań, o której wstajesz?” (SEN), „Ulubiony kolor”, „FIFA”, „Ulubiony przedmiot”., ,,W którym miesiącu się urodziłeś?"
Uczniowie wykazali się umiejętnościami matematycznymi oraz plastycznymi do opracowania tabel i diagramów.